اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش

خوش آمديد ميهمان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398
بازدید : 405
نویسنده : کیا فایل

اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين

 

تعداد صفحه : 78
اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين Thompson s.H.Teo , Jingliv خلاصه اين تحقيق سوابق و پيامدهاي اعتماد مصرف كننده را در آمريكا ، سنگاپور و چين بررسي مي كند . نتايج نشان مي دهد كه شهرت و اطمينان سيستم يك فروشنده اينترنتي و گرايشي طبيعي مشتري به اعتماد بطور قطعي مربوط به اعتماد مشتري مي باشد . اعتماد مشتري رابطه مثبتي با طرز تلقي و رابطة منفي با ريسك مشاهده شده دارد . مفاهيم مورد بحث قرار گرفتند . 1- مقدمه اعتماد نقش مهمي را در بسياري از تعاملات اقتصادي و اجتماعي درگير با عدم اطمينان و عدم استقلال ايفا مي كند . از عدم اطميناني كه در معاملات اينترنتي وجود دارد ، بسياري از محققان بيان كرده اند كه اعتماد يك عامل مهم مؤثر در افزايش موفقيت تجارت الكترونيك مي باشد . مفهوم اعتماد بسيار مهم و حياتي مي باشد زيرا آن روي يك تعداد عوامل ضروري براي معاملات آنلاين اثر مي گذارد ، از قبيل امنيت و خصوصي بودن . بعلاوه ، هر چند تجارت الكترونيك مزايايي را براي هر دو خريدار و فروشنده فراهم مي كند . ولي آن محدوديتهايي از قبيل جدايي فيزيكي مابين خريداران و فروشندگان و مابين خريداران و كالا ، دارد . به منظور كاهش موانع ، فروشندگان بايد يك رابطه قابل اعتمادي را براي پرورش وفاداري مشتري توسعه دهند . اعتماد مصرف كننده جنبه اي مهم از تجارت الكترونيك مي باشد و شناخت سوابق و پيامدهاي آن يك كمك مقدماتي براي دلايل ذيل مي باشد . ابتدا ، سوابق اعتماد ما را براي شناخت اهميت نسبي عوامل مؤثر در اعتماد قادر مي سازد . درك اين عوامل نقش مهمي را در تدبير كردن معيارهاي مناسب جهت تسهيل اعتماد ، ايفا مي كند . ثانياً پيامدهاي اعتماد قادر خواهد كرد ما را به درك بهتر اهميت اعتماد و اثر آن روي رفتار خريدار آنلاين . در ادبيات ( مكتوبات ) اعتماد سازماني ، mayer و ديگران يك مدل در برگيرنده هر دو جزء اعتماد شامل اعتماد كننده و مورد اعتماد را پيشنهاد كردند . 

 






:: موضوعات مرتبط: آمار , ,
:: برچسب‌ها: فایل , اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک , تجارت الکترونیک ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








فروش فیلتر بورسی استریکلی فقط 75 هزار تومان
کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه
روش درآمدزایی در خواب (تعجب نکنید! کلیک کنید و بخوانید)
کسب و کار اینترنتی با درآمد میلیونی
ربات همه کاره اینستاگرام
كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني
کسب درآمد ابدی و بی نهایت 100% واقعی
کسب درآمد روزانه حداقل یک میلیون تومان ! کاملا حلال و واقعـی !!
مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا پیشرفته)
افزایش ممبر کانال، گروه و ربات تلگرام به صورت بی نهایت (اد ممبر)
دانلود مجموعه آموزشی پایپینگ ( Piping ) و نقشه خوانی + آموزش سه نرم افزار طراحی و تحلیل لوله کشی صنعتی
آموزش بازكردن انواع قفل ها بدون كليد(ويژه)
آموزش برنامه نویسی آردوینو
کسب و کار اینترنتی در منزل
بازگردانی پیامک های حذف شده- ریکاوری پیامک ۱۰۰٪ عملی



آموزش-ساخت-گوشواره-مجلسی
آموزش ساخت گوشواره مجلسی
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: Pdf
حجم فایل: 1799
قیمت: 30000 تومان

بخشی از متن:
ساخت گوشواره جواهری با کمترین هزینه

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG